elsewijtzes.reismee.nl

vooruitgang

Vorige week heb ik eindelijk mijn VOG aangevraagd. Dit ging natuurlijk zonder enig probleem helemaal goed! Het was wel enorm koud buiten op de weg naar het gemeentehuis toe, zo'n 3 graden...

Maar dit is inmiddels al oud nieuws. We hebben de aanbetaling van ongeveer 380 euro gedaan. In een klap al behoorlijk veel geld weer uitgegeven... Maar we zijn nu wel een grote stap dichter bij de reis. Daardoor begon het bij ons te kriebelen :)

De vlucht was nogsteeds niet bepaald, en dat is het nu ook nogsteeds niet, maar we komen wel dichtbij. Ik heb een aantal goede opties bekeken en tegen elkaar uitgezet zodat we heel overzichtelijk konden zien wat de opties waren. Zondag ga ik deze opties ook aan Lana laten zien, of al eerder als ze reageert op whatsapp 0:) De vlucht gaat ongeveer 800 euro kosten, zoals we verwacht hadden, dus dit is een meevaller, geen onverwachte extra hoge kosten.

Zondag gaan we samen naar de voorlichtingsdag bij Muses, we moeten kwart voor elf s'ochtends aanwezig zijn in Amsterdam. Dit wordt ons eerste reisje in de vele reizen die we gaan maken in het teken van Sri Lanka <3

We hebben er zin in! :)